sobota 1. srpna 2015

Sušák na grafiky

Po výšce jsem si koupila vlastní lis.
Ale problém byl se sušákem na grafiky. 
Není prostor pro profi kovový sušák a taky stojí dost peněz. 
Ty výtvarkovské jsou jen do formátu A1. 
Tak jsem si vymyslela svůj - nařezala, sešroubovala.
Rozměry jsem si navrhla tak, at' se mi tam vleze 10ks B1 (100 x 70cm).
(výška 90cm, šířka 120, hloubka 75 cm).
Na vodorovné lat'ky jsem na okraj našroubovala háčky, kde jsem provlékla silonový provázek. 
Sušák se dá složit tak, že z boku vypadá jako kosočtverec a tak ho v pohodě protáhnete dveřma.
Když ho nepotřebuju - složím a je ve sklepě. 
Provázky se trochu prověšují, ale jsem líná si je zase natáhnout, protože to slouží tak jako tak. 
Výrobní cena asi 200,-
A slouží mi už třetí rok. 
.................................................................................
(třeba mě čte nějaký grafik, který má stejný problém)
Tisknu grafiky od kolegyně Reni ze Zušky.
Zaučuju se na novém malém lise
Je na mě až moc citlivý.


3 komentáře:

  1. Je najlepší, si šikula a tá grafika je krásna!

    OdpovědětVymazat
  2. Saša to je taká znouzectnost !
    Ano grafiky má Renata krásné ! Je radost pro ní tisknout.

    OdpovědětVymazat