pátek 2. března 2018

Grafiky z Klenové

O Vánocích jsme vytiskli 6 grafik z kreseb z Klenové. Já postupně odrývala a míchala barvy, on tisknul. 
Grafiky nám visely nad hlavama celé svátky.
Více foto na FLERU.


11 komentářů:

  1. Pavli, to je zase taková nádhera!♥ Hele, a bezva sváteční výzdoba:-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti upřímné díky. Ten podtext s tou sváteční výzdobou to mě nenapadlo :-)

      Vymazat
  2. Pavlo, krásné jsou všechny :-) Pěkné dny ti přeji, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné - a trpělivě vymazlené:)

    OdpovědětVymazat
  4. To se Vám opravdu povedlo! ;-) Vaše grafiky se mi líbí už dlouhou dobu a ráda bych si nějaké pořídila i domů, abych je následně mohla zarámovat a kochat se jimi v obývacím pokoji - hned naproti krbu :-) Hodně se teď věnuji čtení podobných blogů, dříve mě bolely oči z obrazovky PC, ale to jsem naštěstí vyřešila zakoupením brýlí na počítač, a tak si teď můžu klidně pročítat celé hodiny.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné. Přesně podobný styl umění se mi líbí a jednou bych ho chtěl mít i doma. Což se mi snad brzy splní. Už máme projekt na domeček. Využili jsme dotace na fotovoltaiku, takže pokud to půjde, tak snad budeme mít i docela levné vytápění a o to více si budeme moct dovolit zařídit v nábytku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda musím říct, že to člověka vždycky hodně inspiruje. Skoro bych si nakoupila nějaké ty výtvarné a kreativní potřeby a začala taky zase tvořit. Ale bohužel na to teď nemám čas. Když jsem ale byla na vysoké škole, tak jsem hostovala i na různých výstavách, a měla jsem docela úspěch. ;-)

    OdpovědětVymazat