středa 7. června 2017

Plenér Jasení II.

 Po návštěvě lesa si vytvořili vlastní znaky/erby z přírodnin. 


6 komentářů:

  1. Krásný nápad! V Jasení jsem prožila spoustu táborů, víkendů, prázdnin, školní výlety... prostě srdcovka:-) Lucie

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, teď jsem to objevila a je to nááádhernáá inspirace na léto !! Moc děkuji a přeji hezky prožité léto ! Šá

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si z prodlouženého víkendu dovezla pár věcí na tvoření. Byli jsme na Šumavě, takže tam, kde to šlo a nebylo zakázané trhání, tak jsem tak nějak s citem brala. Jen jsme byli na kolech, protože manžel koupil nový nosič na kola, takže jsem se stejně musela krotit, protože kdo by to celý den taky tahal v batohu, že ano. :) Ale už se těším, že s tím zítra něco vymyslím. Dneska jsem už po cestě domů docela grogy. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné tvoření. My jsme nedávno s dětmi zůstali neplánovaně doma, protože Covid, ale neměli jsme vůbec nic na to, abychom se zabavili. Nakonec nám stačila krepová lepící páska, udělali jsme si balonky a hráli fotbal. No, co vám budu povídat, byla to taková z nouze ctnost, ale pořád lepší než abychom celý den proseděli před televizí. ;-)

    OdpovědětVymazat