pátek 18. září 2015

Jeřabiny

Nikdy jsem nevnímala jeřabiny, že jsou tak krásné jak letos. 
  S dětma druhá hodina výtvarky - odzkoušet hned na nich !
Tuší větvení, tyčinkou z tavící pistole tisk jeřabin, zředěnou tuší listy, fixem detaily. 
Všichni dostali stejné zadání a přece jen má každý tu svou.
Mám 50 jeřabin od každého dítěte, které letos učím. 
(dalších 50 dětí bohužel čeká na příští rok, jestli se dostanou, zase plný stav).
Formát A2.


31 komentářů:

  1. Pavli, nádhera. Budu se inspirovat...jeřabiny jsou úžasné..ta tavná tyčka by mě nenapadla...já používám ty uchošťoury, ale ta tyčka musí být lepší..nenasaje tu barvu..díky za tip. krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  2. umělecká díla! hned bych si taky jednu vytlačila!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na jarabiny som sa chystala tento rok na výtvarke aj ja:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pavlo, to je nádhera!
    Díky, že se s námi dělíš.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že učím citlivé děti, které vnímají ...
    Jsou to pokusy, nikdy nevím, co z toho doopravdy vyleze.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné,kaligrafické:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné. Děkuji za inspiraci a vyzkouším s dětma doma.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása je to!
    Děkujeme za inspiraci. Vyzkouším se Skřítky:).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak už jsme vyzkoušeli a děti to moc bavilo a výsledky krásné.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný... Tady je vidět, že když mají děti inspirativní vedení, jsou okouzlující umělci.

    OdpovědětVymazat