pátek 25. dubna 2014

Křesla Halabala II.

Nové zrenovované křesla Halabala. Srdeční záležitost.
Pro mamku





Původní stav.


Nákup Aukro: 1000,- (2 ks)
Čalounice: HETRO, p. Trombíková, Životice
Látka: SAWANA 10, Tenatex
Broušení: Pavla Richterová
Doprava: tatka

33 komentářů:

  1. Jste moc šikovná!!! Křesla jsou úžasná. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní práci odvedla paní čalounice. Na mne zbylo broušení....Pěkný den !

      Vymazat
    2. Dobrý den, čím prosím brousíte křesla jaké šmirgl papíry, děkuji

      Vymazat
    3. Brousím excentrickou bruskou. Na ní jsou kulaté smirky na suchý zip. První zrnitost 40 pak nakonec 180.

      Vymazat
  2. Úžasný tým, úžasná proměna !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    křesílka jsou parádní, povedená prácička.
    Řeším právě stejný problém, chci si přečalounit podobné křeslo po babičce, ale nějak nemůžu přijít na to, jak vyndat opěrky rukou. Spodní část je přišroubována zespodu, ale horní část je jakoby naražená na kovových tyčích do opěrky zad. Mám požít kladivo a hrubou sílu a jednoduše ty područky z opěrky zad vytlouct? Budu Vám vděčná za odpověď.
    Děkuji Jana I.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, Kladivo určitě nepoužívejte ! Strhla by jste si vruty a už by jste je tam nenašroubovala. Šrouby jsou schovány za sololitovými zády. Nejdou vidět. Musí se první sundat záda a tam uvidíte šoruby. Já se obvykle o ty věci nestarám. Odvezu to čalounici a ona mi ty poručky odšroubuje a sundá. Já si je zrenovuju (obrousím, natřu). Pak jí je zavezu a ona mi dodělá záda a očalouní selé křeslo.
    Nohy samozřejmě sundat nejdou. A tak je brousím hned než křeslo odvezu čalounici, dokud je křeslo špinavé. Mějte se hezky a děkuji. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli,
      moc Vám děkuji za bleskovou odpověď, napsala jste mi opravdu užitečné informace. Už už jsem držela kladivo v ruce...Byla by škoda, kdybych křesílko zničila. Jak jsem psala, je to památka po babičce.
      Děkuji :) Jana

      Vymazat
  5. Moc pěkná křesla, úžasná. Dá se to provést i třeba s novým křeslem něco jsou tady http://www.radirna.cz/kresla-do-obyvaciho-pokoje ?

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Vaše křesla jsou úžasná.Ted jsme pořídili křesla a gauč, chtěla bych se zeptat, čím jste přesně natírala? Chceme obrousit i přetřít a absolutně netušim čim :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tahle otázka by zajímala i mě ;) ??

      Vymazat
    2. Dobrý den. Já osobně područky natírám tvrdým voskovým olejem.
      Typ vám neřeknu, protože je k dostání jen v Ostravě u jednoho pána, který prodává laky a oleje.
      Můžete použít i tvrdý podlahový lak na vodní bázi.

      Vymazat
  7. Tak to je nádhera. Velice se mi to líbí. Normálně bys za ty křesla zaplatila více než 5000 Kč za jedno.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den,

    chtěl bych se Vás zeptat, zda jste u těchto dvou křesel nechávala upravit vnitřek opěradel. Rád bych provedl podobnou úpravu a to "členité" opěradlo změnil na jednolité.

    Děkuji,
    M.Hoššo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den. Vnitřek opěradel nebyl nijak upravován. To členění dělají ty paspulky a ušití toho opěráku.

      Vymazat
  9. Dobrý den, prosím napsala byste, jak jste opěrky brousila? jak jste si je upevnila a pod.? a jak dlouho Vám to cca trvalo? zkouším je brousit, ale vůbec mi to nejde...děkuji

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, mám křeslo halabala, ale ručky jsou okousané od štěněte. Je možné dřevo opravit do původního stavu? Děkuji

    OdpovědětVymazat