čtvrtek 23. ledna 2014

Romantická koupelna z bývalého chléva

Chci se s Vámi podělit o fotky naší ROMANTICKÉ KOUPELNY na chalupě rodičů. Realizace proběhla už v roce 2010 a natáčela jí Chalupa je hra. Natáčet s CHJH bylo jedno z nejhezčích období. Vždycky se vše udělalo rychle a do detailů. Je ale fakt, že nad podobou koupelny jsem přemýšlela rok předem. Stejně se mnoho věcí řešilo za pochodu během 2-týdenní realizace včetně renovace vany. Kdyby ještě pořad ČT existoval, tak chalupa je jak z cukru.
Ted' chaloupka čeká na novou kuchyn'. Až přestaneme řádit na naší nové chalupě o údolí dále, tak jí dostane k 205 narozeninám !







FOTO: Denisa Vlková

Koupelna před rekonstrukcí.
Zadní přístavek chalupy. Kdysi zde bývaly kurníky a chlévy.

9 komentářů:

  1. Tohle se moc povedlo! A heřmánek ve vaně...nemám slov, nejmilejší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heřmánek by byl lepší...ale jsou to kopretiny :) Roste jich tam habaděj...Dík!

      Vymazat
  2. Vzpomínám...to byla moc povedená realizace♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ooo, moje oblíbená proměna! Koupelna je úúúžasná! (A strašně moc se těším na výsledky řádění v nové chaloupce:-). P.

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, nádherná koupelna, tenhle díl se mi moc líbil ....už se těším na kuchyň ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Pavlo, chtěla jsem vás požádat o radu. Budu na chalupě předělávat komoru na koupelnu. Jsou tam původní trámy, které chci nechat přiznané. Něčím jste je ošetřovali, nebo stačí jen obrousit? Mám tam malé okno na větrání, ale vlhkost stejně asi bude. Děkuji předem za odpověď a přeji hezké dny. Radka Jiřičková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den. U nás jsem trámy brousila a napustila proti červotočům. Jinak je nechávám tak - přírodní, ničím nezadělat, at dýchají a at člověk může preventivně na červotoče znovu zaútočit. Maximálně nějaký včelí vosk nebo olej, ale at pořád dýchají... Mějte se krásně. P.R.

      Vymazat