pondělí 20. ledna 2014

Pohovka na míru

Problem ... Nemohli jsme sehnat pohovku aby nám vyplnila celý rohový prostor na chalupě tak aby byla levná, praktická a velká, když k nám budou chodit návštěvy. Tak si vyrobíme svoji. Dřevěná konstrukce z desek a dovnitř molitany. Délku má skoro 4 metry, zhotovena ze tří dílů. Molitany budou i jako matrace, když bude chtít někdo přespat. Je třeba myslet na praktičnost :)

Návrh pohovky



Místo pro pohovku ...


Už se to rýsuje ... !

8 komentářů:

  1. Už se moc těším na výsledek .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná pohovka,až bude dejte fotku,ať vidíme jak to dopadlo :)!

    OdpovědětVymazat
  3. A všechno nej nej v novém roce,ať se vám daří a spoustu dobrých nápadů!!

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě pak sem pohovku dám, ale hned tak to nebude a podoba se jistě trochu změní.

    A děkuji !

    OdpovědětVymazat
  5. My už také budeme potřebovat novou pohovku. Akorát nevím, zda potřebujeme nějakou na míru. Přijde mi, že to jsou vyhozené peníze. Protože při jedinečné objednávce nedostanete slevu. A na tyhle slevičky já si potrpím. Když vidím, že dávám peníze v niveč, úplně se ve mě probouzí ďábel.

    OdpovědětVymazat
  6. Až jednou zase budete potřebovat nakoupit nějakou tu pohovku nebo vlastně doslova cokoliv a kdekoliv, tak určitě doporučuji tuto stránku zde , díky které můžete nahlédnout do hned několika letáků, kde jsou aktuální ceny a musím říct, že se o to opravdu starají a obnovují to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá hrozně dobře. :) Už pěknou chvíli s manželem přemýšlíme nad tím, že bychom investovali do nové sedací soupravy. Už jsem se dívala i různě po obchodech i na internetu, ale zatím jsem teda ještě nikde nenarazila na takovou, která by se mi líbila. Teď máme sedačku do U, ale myslím si, že do našeho obýváku by bohatě stačila spíš nějaká do L. Ta do U zabírá až zbytečně moc místa.

    OdpovědětVymazat