pondělí 8. dubna 2013

Nákup u Sar

V pátek jsem byla na nákupech ve Frýdku-Místku u Sar. Sar má moc hezký obchůdek s krásnýma látkama a je to moc milá paní. Jsem štastná za tyto druhy obchodů. Rok jsem látky okoukávala na jejím e-shopu. Nechápu proč jsem k ní nezajela už dávno.

Látek mám od ní více, ale tentokrát jsem si koupila novinku se srdíčkama, protože máme na chatce hrnky s těmi samými srdci, takže jsem nemohla odolat ...







S dovolením jsem si půjčila některé fotky od SAR z jejích stránek...

2 komentáře:

  1. Díky za tip, hned si jdu nějaké látky objednat - neb do Frýdku Místku daleko a látky krásné:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tam je to hodně nebezpečné území...:o))) A pak ještě ten korálkový obchůdek na konci průjezdu... Zrovna minulý týden mi ty dvě udělaly pěkný fičák ve šrajtofli:))

    OdpovědětVymazat