čtvrtek 2. října 2014

Mušle

Na začátku šk.roku jsme s Ren'ou dali dětem na rozkreslení mušle.
Lehké poprázdninové téma. 
Noooo koukám jak pěkně se děti rozkreslily, nestačila jsem koukat, hlavně na ty menší. 
U starších se to předpokládá, že už umí stínovat a rozumí tvaru, světlu, stínu a struktuře. 
.................................................................................................................................
V novém (sice pořád malém) ateliéru se dobře tvoří. 
V šedých tonech jsou děti klidnější, soustředěnější. Všude čisto, pořádek, systém. Dobře se tam ted' pracuje - jako doma.
I když  po flecích na podlaze a po postříkaných dveřích od barvy je mi smutno - mělo to něco do sebe = tvůrčího ducha.


11 komentářů:

  1. Paráda, tá atmosféra keď deti tvoria je naj naj... Ja už si ju užívam tiež zvesela!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Je neuvěřitelné, jak by některé děti mohly z fleku ilustrovat knížku. Mají styl, představivost i smysl pro detail. Skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky po 7 letech pořád žasnu a nestačím se divit. Škoda jen, že se jím to některým v určité věku vytratí a je to pryč. Začínají kreslit "moc hezky" a dětský šmrnc je fuč.

      Vymazat
  3. To klepeto kreslilo dítě?! Nechápu nic. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, ty jedou!
    Krása. Ten velkej formát na malou mušli je výbornej nápad!

    OdpovědětVymazat
  5. obdivuju velký formát, já se dycky bála a ráda pidiformátky. Až pan sochař Hůla mě na vejšce skamarádil s velkým formátem...(chybí mi!) a závidím, přesně tohle bych chtěla/měla po dostudování/ dělat. Třeba jednou. Ale jinak se mi do školy vracet moc nechce, třeba to půjde i bezeškoly...a pro po(jak se to píše?) vy/ty máš/te jakou školu?že jsem tak dotěrná...a ještě jedna otázka, nebylas náhodou taky v nějaké proměně bydlení v bydlení je hra?nějaký kachličky v chlívku? Nebo jseš té holčině moc podobná:)zdravím a fandím! Máš úžasné žáčky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi, Pošli mi mejl - pošlu ti nějaké psaní. Děkuju.
      P.

      Vymazat
    2. Nikde jsem ho na tvém blogu nenašla :-(

      Vymazat
    3. Jinak jsem dělala Fakultu umění na Ostravské univerzitě, obor volná grafika u Eduarda Ovčáčka.
      Ano a dělala jsem pro Chalupu je hra - ty kachličky v chlívku jsou na naší chalupě :-)
      Školu nepotřebuješ - stejně to je všem jedno, když něco umíš tak umíš. A ty umíš ! Tvé ilustrace - to jsou skvosty. Ty se neztratíš !
      Ano děcka jsou super nabíječky (jak s radostí říkám) ... Vyčerpají, ale zároven nabíjí - to jejich výtvarné vyjádření - nikdy mě nepřestane bavit.
      Velmi moc zdravím !

      Vymazat
    4. promiň, nějak jsem teď poslední dobou mimo:)moc děkuju! tak to jsem ráda, že jsem se nespletla, chalupa je bezvadná:)a s tím vyčerpáním z dětí vím o čem mluvíš, máma je učitelkou ve školce celý život a teď už je fakt hodně unavená. I když jí to moc baví:) ten mail ještě: zuzanka.ransova@seznam.cz
      a až budeš mít slavnou výstavu v prAze, tak určitě příjdu jo?!:)

      Vymazat