čtvrtek 16. října 2014

2 x 9 v Mostě

2 x 9 je výstava devíti ostravských a devíti mosteckých výtvarníků v Galerii Zlatá Trojka v Městské knihovně Most.  
.....................................
Dnes jsem měla být na vernisáži, ale bohužel mi to čas nedovolí. Přece jen, je to přes celou republiku a navíc jsem si cestování po D1 užila minulý týden až až. 
I když s Alžbětou (která to spáchala) a slečnou Vladivojnou bych se ráda potkala.
...........................................................................
 Pozvání na výstavu jsem původně odmítla, protože září - říjen je pracovně vytížený a věděla jsem, že nebudu mít FAKT čas. Volal mi Tomáš Ondrášek (ředitel knihovny) a doslova mě ukecal. Potřeboval po mě portrét, grafiky a rozhovor. Grafiky jsem mu předala v Praze v obědové pauze mezi natáčením a stihl mi za 15 minut udělat i portrét mezi břízami (aby to ladilo s grafikama) a rozhovor jsme zvládli přes telefon.  Všechno jde, když se chce. 
Výstavu bych ráda viděla - ale bohužel někdy člověk musí dělat to, co opravdu musí.
Ale vy se podívat jděte ! Třeba to bude stát za to.




2 komentáře:

  1. Škoda, že to pak není celé přesunuto do ovy nebo bude? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude něco podobného příští rok, ale asi jiní lidi. To stejné se opakovat nebude.... No škoda - taky si říkám.

      Vymazat