středa 12. června 2013

PAMPELIŠKY

Před měsícem, když kvetly PAMPELIŠKY jsem nemohla odolat a dělala s dětmi jednu hodinu MALBU a druhou TVORBU Z LÁTEK. Přiznám se, že pampelišky z látek jsem vymyslela 20 minut před hodinou, ale nápady na poslední chvíli někdy dopadnou nad očekávání. Děti mne moc překvapily, jak je krásně ztvárnily.
Takže u nás u vstupu do školy to opět rozkvetlo. A celoroční sběr papírových roliček z papírových ručníků se konečně využil :)









Tohle mne opravdu napln'uje !

Ach jo, co více říct, nejraději bych si všechny pampelišky posbírala k sobě domů a udělala si doma louku :)

4 komentáře:

  1. Velmi povedene!Krasne detaily a barvy, libi se mi i format tech vykresu. Gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tímto fajn blogem by nečekala mluvící češku :)To mě vážně překvapilo. Děkuji. Téma člověka navede na formát samo - když ono ty pampelišky jsou takové dlouhé jako ten formát. Snesl by i užší. Pěkný den přeji !

      Vymazat
  2. Dekuji :) priznam se, ze vizualne mne vase pampelisky opravdu dostaly! Tesim se na dalsi inspiraci ;) Jen tak dal <3

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda! Co námět, to úžasné ztvárnění:)

    OdpovědětVymazat