středa 9. září 2015

Špajzka 2

Letošní prázdniny byly na renovace vydatné.
Poslední opravený prázdninový kus je další špajzka. 
Špajzky jsou úžasné v tom, že jsou úložné a vlezou se i do šikmin v podkroví (narozdíl od velkých skříní).
..................................................
Nově udělané jsou police, nohy i spodní dno.
Vnitřek čist'ounký, vybroušený. 
Líbily se nám díry ve tvaru květiny a tak jsme tentokrát špajzkové síto dali dovnitř skříně. 
....................................................
Tak a ted' už Vás budu zase na chvíli otravovat z prácema z výtvarky. 
I u nás v ZUŠ už samozřejmě začal školní rok ...


A klasika PŘED zásahem /no jen přetřít by to nestačilo/.


7 komentářů:

  1. Kouzelné.
    Nechápu, kolik toho stihneš a ještě v takové kvalitě a nádheře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děti nejsou, o prázdninách učitelské volno a přítel pracovně fuč...
      Času habaděj :-)

      Vymazat
  2. Krása. Kde berete materiál k renovaci. Já horko těžko ulovila 1 skříň a 1 kredenc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi táta jezdíval na tzv. bouračky (bouraly se domy v důlní oblasti a předtím se dům vyklidil). Jelikož byl a je sběrač, tak poklady vozil domů, ukládal do sklepa - čekalo to celá léta na mne. Něco jsou rodinné poklady, něco od přítelových rodičů (ti taky netušili, co mají ve sklepě za poklady, dokud jsem nepřišla já). Zbytek mi známí volají, at si pro něco přijedu, že by se mi to mohlo hodit a oni se toho chtějí zbavit. A sem tam se najde ještě nějaký starý dům, který se potřebuje zbourat nebo prodat a my ho můžeme vyklidit :-)

      Vymazat
  3. Pavla obdivujem tvoje zrenomované kúsky.Sú nádherné, prírodné. Cez prázdniny som renovovala starý kredenec, ale bol vo veľmi zlom stave, tak som ho pretrela na zeleno. Pekný večer Lenka.

    OdpovědětVymazat