čtvrtek 11. prosince 2014

Papírové mísy

Renia malovala s dětma dýně. Krásné, uklidňující obrazy. Chtělo to k malbám jako doplněk na výstavu kulaté tvary a tak jsem s dětma vytvořila papírové mísy. Dlouho jsem to už chtěla zkusit. Kousky papíru jsme lepili lepidlem na tapety na nafouknutý balo'nek. Některé praskaly a tak jsme měli trochu "veselo". Ale nakonec mísy ztvrdly a povedly se.


5 komentářů:

  1. Kde je tahle báječná výstava?

    Chci tam!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je vstupní vestibul, že jo....je to skvělý...a fakt mě ty vaše výstavky dost baví. Proč já nemůžu chodit k tobě do třídy...

    OdpovědětVymazat
  3. ANO je to u nás v ZUŠ - vstupní vestibul. Krásný prostor. Dobře se tam instaluje. Jedině, že bych si založila ještě nějakou třídu pro dospělé :-)
    Možné někdy, někde, nějak, něco .. kdo ví....

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, misky, mističky! To je supiš, to se mi líbí, to chci zkusit!

    OdpovědětVymazat