úterý 10. června 2014

Hokej Bar

Sem tam se někdo diví, že dělám taky interiéry. Přitom to je můj největší žrout času přes týden i víkend. Hodiny strávené navrhováním a hledáním na internetu, dopoledne zaplněné schůzkami, půl hodiny ukradené vyřizováním telefonů a psaním e-mailů. Tohle jsou mé dny. A proč tak moc? Protože vždycky si myslím, že tohle jsou ti praví klienti, kteří to udělají přesně tak, jak jim svým citem navrhnu přímo pro ně a pak uvidím ten hezký uspokojivý výsledek. Těch pravých je tak 10 procent.

Nevím jestli jsou šéfové AZ Havířov ti praví, ale nějak jsem se dostala k návrhu jejich restaurace, která bude nejen pro jejich hokejové fanoušky. Hlavně se tam však bude sledovat sport a nemá to být žádná klasika. Nejraději by byli kdyby tam měli led original a mantinely přímo z kluziště. Trochu jsem jím tu představu samozřejmě posunula. Z konečným návrhem asi nejsme ještě u konce, ale snad jsme na dobré cestě ....Hlavně at' "pánové" nasbírají hodně hokejek a já už jím tam něco vykouzlím :-D

2 komentáře:

  1. Hodně štěstí, vypadá to zajímavě a vesele:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Věta "Těch pravých je tak 10 procent" mě pobavila :-) Občas fotím nějakou realizaci pro designérky a tak vím, co někteří klienti dokáží z původního návrhu "vyčarovat". Je opravdu málo těch, kteří se drží návrhu.

    OdpovědětVymazat