čtvrtek 16. května 2013

Králici

Králika Barču jsme kreslili ve výtvarce se staršími dětmi přímo podle živého modelu. Proto jsou králici tak super vystylizovaní. Kresbu jsme převedli do lina  - vyryli - vytiskli.
Jsou to starší grafiky z roku 2011, ale teprve ted jsem si je nafotila, tak publikuju, protože jsou to králici opravdu rozkošní.





Ted' moc nepíšu, protože částečně trochu opět odpočívám na naší milované Morávce. Tam nemáme internet ani skoro signál. Jsem celkem ráda za to, že si jednou za čas můžu od toho on-line světa odpočinout.

Mám taky velkou novinu, kterou zatím nebudu prozrazovat, ale určitě zde časem přibude více rekonstrukcí - renovací. Škoda, že už není Chalupa je hra. Měli bychom hooodně materiálu pro točení nových dílů.

4 komentáře:

  1. Ten pohled králíka tváří v tvář - odvážné a super♥,
    taky mi schází "Bydlení" a "Chalupa" - jak to, že o ně není zájem, když koho znám, ten se díval? Škoda, přeškoda...tvořivých programů stále málo - aspoň, že existujou takovýhle blogy:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud vím, tak problem nenastal u tvůrců pořadu, ale problem je u vedení ČT, kterého vůbec nezajímá na co se lidi nejraději dívají a pořád zkrátka zrušili. Vše, co je dobré se ruší ...Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou pěkní.... vážně šikovná dítka:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Povedení králíci :-)A konečně doma padlo rozhodnutí, že starší synek bude od září chodit do výtvarky! Moc se těší a já taky.

    OdpovědětVymazat