čtvrtek 25. května 2017

Zahrádky

I my sázíme, zaléváme a dokonce už i plody sklízíme ...


4 komentáře:

  1. Človek až pookrie:-)
    A ten plenér, tam sú úžasné maľby, to videnie detí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, nápadité, ráda jsem si prohlídla Vaše stránky, ať se Vám daří, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je krásná zahrádka a děkuji za inspiraci co si vyrobit s dětmi doma přes zimu. Na webu jsem našla obchod, kde koupím stará barevná trička a tak ušetřím za látky na výrobu zeleniny. Záhon uděláme taktéž z kartonové krabice, kterou seženu v obchodě a při procházce s dětmi do lesa nasbíráme klacíčky na plot. Už se těším až budeme sázet a sklízet plody.

    OdpovědětVymazat
  4. Super tvoření pro děty. Já mám dceru v tomhle věku a také ráda tvoří. Nedávno slavila narozeniny. Pokaždé si řekne, co by se jí hodilo. Celá rodina si pak řekneme, co jí, kdo koupí, abychom měli každý něco jiného. Jediné, co musí vydržet je každoroční rodinná oslava na naší zahradě. Letos jsem si na internetových stránkách https://www.tentino.cz/skladaci-stul-70x70-cm/ pořídila čtvercový stůl, na který jsem dala pohoštění pro hosty.

    OdpovědětVymazat