neděle 1. března 2015

Šuplíky na grafiky

Jarní prázdniny - byl čas na pořádky a systém. 
Zb. mi vyrobil vytoužené výsuvné šuplíky na grafiky. Už jsem se na tu  kupu grafik a papíru nemohla dívat, jak chudáci trpí. Neustále přendávání sem a tam mi taky lezlo krkem. 
Nyní vše v suchu přehledně urovnané na svém místě. 
Velká radost !
Nad šuplíky regál s barvama, páskama, papírama atd. Vše, co grafik k ruce potřebuje. 
(musím koupit a sladit krabice)
............................................................................................
Moje dílna ve sklepě se pomalu mění v malý sklad Šikulů (a nejen toho) a už dávno nevypadá tak hezky.
Nezbylo místo na nový lis (koupený už na jaře) - na malé grafiky.
Tak jsem si ho přestěhovala k sobě. Nachystala veškeré barvy a nářadí. 
A ted' už bez výmluv můžu začít tisknout slibované malé grafiky. 
..............................................................................................
Konečně čas pro sebe ! Pro tvorbu !


12 komentářů:

  1. Já vím, že závist není pěkná vlastnost, ale nemůžu si pomoct...:-D. Akutně bych něco podobného potřebovala... Jenže to má ještě jeden zádrhel - kam takovou skříňku narvat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím větší dům tím méně místa - moje zkušenost ! Byt' se to nezdá - tohle byl jeden možný kouteček - kam. Tobě by možná stačily menší šuplíky s IKEA: zásuvkový díl ALEX
      http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/40196241/

      Vymazat
    2. Ten už je právě bezmezně nacpaný k prasknutí:-). (A větší kusy do něj bohužel nevejdou...) P.

      Vymazat
  2. OK,

    tak já znova po sto padesáté osmé prošla tvé reprodukce a konečně si vybrala - podle sebe soudím sebe: vybrala jsem si Husu! Objednáno. Done.

    Děkuju.
    A děkuju, že vím, jak krásné to máte doma. Že vím, že kdybych u vás úžasem omdlela, praštím se hlavou do lisu. Dobré vědět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak díky ! Fajn.
      Jé možné, že by si omdlela už u nás na zahradě, tam máme 8 litinovýh van - to se jen tak nevidí :-)

      Vymazat
  3. Tak to už hej, radosť tlačiť aj uskladňovať:)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to je parádní! Nedělá Zb. takové šuplíky na zakázku?
    Moc krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nedělá na zakázku, ale vyrobí ti to každý stolař. Korpus i šuplíky lamino 18mm, pojezdy (ty nejlevnější kuchynské), nastřelené a přilepené dřevěná čela. Je to pro B1 100 x 70 cm.
      Není špatné to uprostřed zpevnit závitovýma tyčema, at se pod tíhou korpus nerozjíždí (pak vyjíždějí pojezdy).

      Vymazat
  5. No to je šikovný :). A ty originální popisky :D
    Taky mě vždycky potěší když se vyřeší nějaký ten kout a místo pro věci. Nejhorší že, za chvílku se zase objeví nějaká ta potřeba úložného prostoru ach jo :D
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Chi. Popisky ještě musím doladit :-D
    Ano ano člověk má zkrátka pořád, co dělat...

    OdpovědětVymazat