sobota 29. listopadu 2014

Křesla Halabala III.

Už ty Halabaly musím číslovat.
Třetí renovace do stejné látky - každý jiný odstín. Můžete vidět tu a tu. Látka se praktičností osvědčila, tak proč ne.
Za dobu, co je renovuji tak jsem zjistila, že jsou dva druhy křesel:
jedny jsou tvrdší a mají delší podsedák (pro větší lidi) a druhé jsou o dost měkčí a mají naopak kratší podsedák (pro menší lidi), ale v obojích se sedí náramně dobře.
Tentokrát kam jinam než do chalupy. Už je tam máme od jara, ale fotit v nepořádku se mi je moc nechtělo.
No a vím, že už to hraničí s úchylkou, ale už máme další 3 :-) , když ony jsou všude krásné !



Původní stav:





11 komentářů:

  1. Pavli, jsou nádherné ..... moc se mi líbí ..... přeji ti krásný "zbyteček" první adventní neděle ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ty původní jsou ale taky dost boží. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    také jsem od kolegyně vyzískala 2 kousky po babičce. Jen stále hledám tu správnou látku. Mohla byste mi doporučit, čím a odkud potahujete? Děkuji za odpověď. h.kantorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá mi to čalounice a já si vybírám látku SAWANA od firmy Tenatex. Spokojenost !

      Vymazat
  4. Hezký den Pavlo, vaše křesla jsou moc krásná:).Chtěla jsem vás požádat o radu. Čím jste natřela ta tmavší křesla? Použila jste lazuru a pak matný lak? Předem moc děkuji za řádu a hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Područky jsem jen 3x naolejovala tvrdým voskovým olejem bezbarvým. Ony samy tak chytnou barvu, když je natřete, protože jsou bukové. Dřevo po natření samo ztmavne.
      Můžete však místo oleje použít i normální lak na dřevo, ale nějaký tvrdší třeba na podlahy, at se Vám pak osaháváním područek lak nezačne tak divně leptat. Občas se to stává u vodou ředitelných laků. Raději mám olej...

      Vymazat
  5. Dobrý den. Jen čalounění vyjde asi na 3000,- až 4500,- Záleží na typu látky, čalouníkovi apod.
    Nejlépe, když zavoláte čalouníkovi ve svém okolí a ten Vám určitě řekně cenu, za kolik Vám to očalouní. Taky záleží, jak moc se musí měnit vnitřek apod. - tam cena stoupá.
    Počítejte další práci - broušení područek a noh. Křesla stojí za záchranu !
    Určitě jste se mě nedotkla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den chci se zeptat ,zda ten bezbarvý olej matný,lesklý či polomatný.
    Křesla máte krásná.Právě taky 2 ks začínám brousit.Díky Tomáš Krejčí

    OdpovědětVymazat